YOUR'E MY WORLD,

Tjenispenis å godmorgon!

Igår var dagen rätt lugn, kvällen den med iförsig.
Åt gomiddag med pappsen och såg på tv ^^ sen runt typ åtta, ringde eric o sa att jag skulle komma ut, så gick då ut så var han viktor å måns där också haha :D

Sen drog dom hem till viktor sen så kom dom tillbaka vid typ halv 10, så då skulle jag ut igen tydligen :o
Men rätt sjukt häng, haha :D ♥

Dagen idag, idag blir det en jääävla soffpotatis dag! det enda jag ska göra vet jag, är att följa med pappa och hämta mamma för att hon kommer hem från stockholm idag, saknat dig mamma <3

SIMMA LUGNT, HOMIES


bild från firandet av gertrud, här har min ''ljudbög'' till syssling som han själv beskriver sig har tagit bilden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0