I BETTER KEEP ON WALKING

Hey på er!

Är hemma och är sjuker idag, men ett plus med det hela är att idag vaknade jag klockan 11, av att solen lyste i ögonen? SÅNA GRYMMA SOMMARKÄNSLOR :'D

Är inte så sjuk egentligen faktiskt, snorar, hostar och har ont i halsen.
Men sen har vi cup i helgen, som jag inte vill vara sjuk på så är hemma för att vila också..
Ser på tv nu iaf, är sjukt sugen på att gå ut men vill inte bli mer sjuk när jag ändå är på bättringsvägen så nelly är min underhållning på msn! haha :D

Nu är det iaf inte länge kvar till antingen sommaren, eller tills jag ska till mina släktingar i kanada!
SKA BLI SÅ GRYMT KUL, alla andra i familjen har varit i kanada så kommer jag, sist å yngst av barnen och får åka nu i år!

Nu blev det mycket babbel, så nu får ni en bild på mig från strax innan gran canaria haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0